Sommerferie-fejring på Madbaren d. 26. juni
Fredag d. 26. juni skal vi fejre at sommerferien for alvor starter! Den Røde Baron kommer og vender plader i solen og du kan købe et glas kold vin og eller et glas sangria til bare 30,- kroner fra klokken 15:00-18:00. Det er på Madbarens terrasse og vi serverer snacks fra 15:00 og køkkenet åbner 17:00.
Det er first come first serve og ingen bordbooking nødvendig til drikkevare og snacks. Ønsker du at spise efter, kan du booke bord.