Selskaber

Du kan leje vores faciliteter til alt fra bryllup til seminar og vi servicerer både store og små grupper. Vi udlejer kun vores faciliteter med fuld service, dvs. alt mad, drikkevare og personale skal købes igennem os. Vores udvalg af kokke sørger for lækker mad uanset om det er 3-retters, brunch eller gourmet hotdogs. Vores bartendere hælder både god vin og shaker eksotiske drinks, og vores serveringspersonale sørger for, at skabe et gnidningsfrit arrangement, hvor I kan hygge jer med jeres gæster. Med andre ord, vi lever af at skabe stemninger, og din fest bliver ikke en undtagelse. 

My work

Vores faciliteter har ikke højt til loftet, guldstole og marmor på væggene. Der er sand på gulvet, kulørte lamper og en autentisk indretning! Stedet egner sig godt til festen der ikke skal foregå syv stive timer i samme stol og I har her muligheden for at skabe jeres helt eget univers. 

Sådan fungerer det

Der er 4 grundelementer til et hvert vellyket arrangement: lokation, mad, drikke og god service! Derudover er der selvfølgelig også musik, pynt og aktiviteter, men den tager vi lige længere nede. 

Lokation. 

Som udgangspunkt kan du leje vores lille lokale, men du kan også få halvtaget med hvis festen skal være stor. 

Det lille lokale

Det lille lokale kan rumme 64 (8 borde) siddende gæster hvis man sidder tæt, men vi anbefaler 48 (6 borde). Lokalet har direkte adgang til køkken og 3 toiletter, samt udgang til halvtaget og haven. Lokalet er fast pyntet med brændestavle på begge sider, som giver en god akustik til både samtale og dans. Lokalet er populært til fester, men vi bruger det også ofte til møder og seminar i hverdagene. Se billeder her.

Halvtaget

Skal festen være større kan du leje halvtaget med. Se billeder her. Du kan leje hele halvtaget eller bare den halvdel som ligger i forlængelse af det lille lokale, vi kalder det orangeriet. Se opdeling her:

(Billede)

Lejer du hele halvtaget kan du have ca. 120 spisende på langborde. Cafégæster vil ikke kunne bruge halvtaget og vi afspærrer ligeledes en del af haven til jer. 

Lejer du orangeriet kan du have ca. 80 spisende gæster ude under overdækningen men du har også mulighed for at placere gæster inde i lokalet. Cafégæster kan bruge den anden halvdel af halvtaget som er afspærret med bambusgardiner. 

Det lille

  • Størrelse

    58 m2

  • Antal siddepladser

    Maks 64 (anbefaling 48)

  • Projektor

    Ja

Det lille lokale har stort vinduesparti med havudsigt og direkte udgang til gården og halvtaget. Med det lille lokale er altid muligheden for at bruge haven til lege og aktiviteter. Lokalet kan lejes hele året.

Det er det lille lokale som vi bruger til møder normalt.


Halvtaget

  • Størrelse

    200 m2

  • Sidde kapacitet

    120

Halvtaget er nok et af de mest eksotiske steder på Nordsjælland. Der er udsigt ud over Isefjord igennem de gamle ruder og direkte udgang til have og strand. Halvtaget har varmere og kan bruges fra maj til september.


Mad

Vi har tre kokke som vi bruger til at levere mad til vores arrangementer. De har alle tre deres specialer og kan levere alt fra 5-retters til gourmet hotdogs. Ud over muligheden for at bruge de 3 kokke, så har du også mulighed for at købe fra caféens menu - burgeren er fx et sikkert hit som natmad eller sandwich til seminar! 

Vi bruger vores egne kokke fordi de kender køkken, service og personale. 

Når vi har bekræftet at faciliteterne er ledige på den forespurgte dato sætter vi dig i kontakt med kokken og får muligheder for menu på bordet

Drikke

Afhængig af arrangementets type kan vi lave alt fra baristakaffe til fri bar i kulørte drinks. Du kan vælge at betale pr. forbrug, forudbestille eller købe fri bar til hele festen. Du kan se priseksempler her eller kontakte os for en komplet prisliste her. Vi har som udgangspunkt det sortiment som vi holder i caféen. Ønsker I et større udvalg af fx vin, er I velkomne til at tage fat i vores vinmand. Proppenge er ligeledes en mulighed.

Service

Festen er altid bedst hvis du er en del af den. Vores personale holder styr på borddækning (oppyntning er ekstra), servering, afrydning, opvask og oprydning. Vi tilpasser altid antallet af personale ift. arrangementets type og størrelse. Vi bruger udelukkende vores eget personale, da de kender stedet bedst. 


Priseksempler

Priseksemplerne er vejledende og kan give en indikation af hvad dit arrangement kan koste. Vi tilpasser altid efter arrangement og du kan kontakte os for at få komplet prisliste. Lokalet bliver tilpasset efter ønske og hvor mange personer I er.

Jo flere personer, jo bedre pris kan vi lave. 

Festpakker

*Priser v. 25. personer. Prisen justeres ift. antal og børn har reduceret pris. Priser inkl. moms, oprydning og rengørring.

Brunch Pakke

Lokaleleje 09:00-15:00
Brunch
Service
Fri kaffe og te
Eftermiddagskage
Øl og sodavand ad libitum

395pp

Buffet + fri bar

Lokaleleje til 01 fre / lør
Grill buffet
Service
Fri blød bar fra kl. 18


745pp

Hele pakken

Lokaleleje til 01 fre / lør
3 - retters
Service
Fri blød bar fra kl. 18
Fri sjus bar efter dessert

995pp

Mødepakker

*Priser v. 10. personer i hverdage. Prisen kan justeres en smule ift. antal personer. Inkl. oprydning og rengørring.

Mødepakke 1

Lokaleleje 08:00-12:00
Let morgenmad
Service
Kaffe, the og frugt hele dagen


195pp

Mødepakke 2

Lokaleleje 08:00-17:00
Let morgenmad
Service
Kaffe, the og frugt hele dagen
Frokost sandwich inkl. vand / sodavand

295pp

Mødepakke 3

Lokaleleje 08:00-17:00
Brunch
Service
Kaffe, the og frugt hele dagen
Frokost buffet inkl. vand / sodavand

495pp

Aktivitetspakker

Vi har en masse aktiviteter på stedet, men vi har også mere teambuiling orienteret aktiviteter. Du kan læse om de enkelte aktiviteter her:

Kitesurfing
Windsurfing
SUP
Kajak
Outdoor wellness

1 times kajak / SUP intro

200 pp
+ 75 pp for dragt og sko

Minimum 6 pers. 

(16 SUPs + 12 kajakker)
Alternativt se udlejningspriser

 

2 timers wellness

Sauna til 12 pers. 1000,-
Vildmarksbad til 8 pers. 1500,-

Samlet: 2000,-

(Mulighed for 2 saunaer)



2 timers beach challenge

5 aktiviteter i hold på stranden. Alle kan deltage.

op til 14 pers. (2 hold) 4000,-
15-28 pers. (4 hold) 6000,-
29-42 pers. (6 hold) 8000,-
43.-56 pers. (8 hold) 10.000,-
+57 kontakt

Kontakt

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY

Lynæs surfcenter

Lynæs Havnevej 8
3390 Hundested
KORT

kontakt os

Telefon: +45 29 87 77 66
Email: info@surfcenter.dk

Åbningstider

Lukket - Vi åbner igen i 2020 <3

Caféen åbner fra påske til efterårsferie

Kurser og camps kører fra april til oktober.

Se åbningstider